Smart Catering Party


Regulamin sklepu internetowego Smart Catering Party

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy Smart Catering Party (dalej: „Sklep”) prowadzi sprzedaż usług cateringowych na urodziny, oferując dostawę posiłków na wskazany przez klienta dzień i w określonym przedziale godzinowym.

1.2. Administratorem Sklepu jest firma BIELGAST SPÓŁKA CYWILNA EMRULAHI NAGIB SZELIGA JADWIGA, NIP: 5470171121, z siedzibą przy ul. Mostowa 5, 43-300 Bielsko-Biała (dalej: „Sprzedawca”).

2. Zakupy i realizacja zamówienia

2.1. Zamówienia składane są za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, gdzie Klient wybiera odpowiednią ofertę cateringową oraz wskazuje datę i przedział godzinowy dostawy.

2.2. Dostawa zamówionego cateringu możliwa jest tylko na daty, które przypadają co najmniej 4 dni po złożeniu zamówienia. Sklep zastrzega, że nie przyjmuje zamówień na terminy wcześniejsze niż 4 dni od daty składania zamówienia.

2.3. Dostawa odbywa się w następujących przedziałach godzinowych:

  • 11:00 – 13:00 (od poniedziałku do piątku oraz w soboty)
  • 14:00 – 17:00 (od poniedziałku do piątku)

2.4. Klient jest zobowiązany do podania dokładnych danych kontaktowych oraz szczegółów dostawy w momencie składania zamówienia. W przypadku braku tych danych, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

3. Ceny i płatności

3.1. Ceny usług cateringowych podane są na stronie Sklepu i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.

3.2. Płatności za zamówienie realizowane są za pośrednictwem systemu Przelewy24. Dostępne metody płatności to przelew internetowy.

4. Zwroty i reklamacje

4.1. Klient nie ma prawa do zwrotu zamówionych usług cateringowych, chyba że reklamacja dotyczy wadliwości dostarczonego produktu lub niewłaściwej realizacji zamówienia przez Sklep.

4.2. W przypadku problemów z zamówieniem, Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację niezwłocznie po otrzymaniu dostawy, najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu dostarczenia cateringu. Reklamacje składane po tym czasie nie będą rozpatrywane.

4.3. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego zwrotu środków za usługę lub dostarczenia nowego zamówienia w uzgodnionym terminie.

4.4. Koszty zwrotu towaru lub reklamacji ponosi Sprzedawca tylko w przypadku, gdy wina leży po jego stronie (np. dostarczenie niewłaściwego lub uszkodzonego cateringu).

5. Ochrona danych osobowych

5.1. Sklep zbiera dane osobowe Klientów wyłącznie w celu realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz kontaktu z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem.

5.2. Administratorem danych osobowych jest firma BIELGAST SPÓŁKA CYWILNA EMRULAHI NAGIB SZELIGA JADWIGA. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.

6. Postanowienia końcowe

6.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu w dowolnym momencie, przy czym zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

6.2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

6.3. W przypadku sporu, strony będą dążyć do jego rozwiązania polubownie. W przypadku braku porozumienia, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

7. Kontakt

7.1. Wszelkie pytania i reklamacje dotyczące zamówień należy kierować na adres e-mail biuro@smartcatering.pl lub dzwonić pod numer telefonu +48 784 913 459

Koszyk Zamknij